onsdag 24 mars 2010

Mina fonder går i alla fall på rätt håll nu =)
52 424:- har ett värde av 56 820:-

Rätt så nice. Med tanke på att jag hade NOLL kronor den dagen jag flyttade till min bostadsrätt, och en hel del småkrediter. Och en väldigt ansträngd ekonomi ...

Nästa vecka flyttar vi till vårt nya fina hus. Får starta en inredningsblogg, hehe, bland alla tusentals. Undrar just vad som gjort att mina ekonomifavoritbloggar bloggar mindre. Har i o f s inte kollat så noga nu då jag själv haft mycket att stå i men det verkade så sist. Per Penning är ju dock trogen bloggare och alltid intressant att läsa.

Nu ska vi snart bestämma hur vi ska göra med boräntan. Binda eller inte binda, det är frågan ... vi kommer förmodligen att räkna på lite olika och binda en del. Känns jobbigt om det skulle visa sig att räntorna RUSAR iväg, man vågar inte tro på något längre. Och det faktum att min sambo har 12 månader kvar till arbetslös är både hoppfullt och hopplöst. HUR ska detta gå, kan man tänka ... Nåväl, jag har varit i svårigheter förr så hoppet är det sista som överger mig ...

Nu är det VÅR i alla fall!

Hoppas ni har det bra. Kram!

2 kommentarer:

nonhosonno sa...

Ja nu är våren kommen! :)

Per Penning sa...

Lycka till med nya huset! :)