måndag 8 juni 2009

NI är SÅ gulliga

Tack för alla fina kommentarer och lyckönskningar. Idag börjar det =) Har kollat allt med jobb så att det är ok med lite tjänstledighet och det är det. Dock började det lite snöpligt, sitter här själv på jobbet med tre kollegor borta, haha. En semester och en vabbar, en skulle på student, hihi. Men det gör inget, verkar inte som att det kommer igång förrän imorgon vilket gör mig lite nervös. För jag har väl inte missuppfattat ngt? Jag har loggat in och loggat in så där emellanåt men det står bara att nu har det startat och att man ska bekanta sig med distansutbildningssättet. Så jag har surfat runt lite hit och dit och kollat. SPÄNNANDE känns det dock. Har hittat världens goaste kärlek som lovat mig att stötta mig i allt och hjälpa till så mycket det går, en mamma som lovat samma så det känns som att är jag inte alltför TRÖG i skallen så ska det nog gå bra. Nu sitter jag och undrar varför jag inte sökt stipendium TIDIGARE ... Men i framtiden SKA jag. Tydligen kan man få beviljat upp till FEM gånger 15 000 om man söker. HELT otroligt ju. Jag kunde ju tagit en tvådagarskurs eller liknande om det är något man vill fördjupa sig i. Tänk att såna pengar finns, hihi.

Hoppas att alla mina läsare har det fint och att det går ekonomiskt framåt. LÄNGTAR tills mina skattepengar kommer. HOPPAS att de inte strulat till det på skatteverket, så jag verkligen FÅR dem snart.

Stor kram
från fröken Kaos

2 kommentarer:

Wicke sa...

Jodå, de kommer!
Kram, Wi

minna sa...

stor kram tillbaka och ha en super duper härlig midsommar=)