fredag 20 februari 2009

Ni är för gulliga

Älskar kommentarer i min blogg, för ni är alla så vänliga. HÄRLIGT!

Vet ni VAD? Idag fick jag BESTÄLLNING, hihi. Förvisso av en vän, men nu har jag bestämt mig att vill de ha mina saker ska de också få betala. Inga överpriser, absolut INTE, men jag ska sluta göra saker gratis. Mitt gratisjobbande är över. Min ekonomi klarar inte av att GE bort ALLT, så nu ska jag ta betalt. MEN så KUL att mina vänner vill ha mina prylar, och av just den HÄR vännen är det ett riktigt positivt betyg, hon är värsta inredaren och har enligt MIG VÄLDIGT bra smak vad gäller stil och inredning. Så idag känner jag mig lite mallig, hehe.
Och jag känner mig SÅÅ SPRUDLANDE kreativ att jag knappt vet var jag ska göra av all energi. Jag HOPPAS att det håller i sig. Har fruktansvärd värk i min onda nacke, mitt kreativa arbete på hemmaplan hjälper en stund, men idag fick jag gå rakt hem och lägga mig så ont jag hade. Svär och knyter handen i fickan, jag vet ju att inget hjälper mer än träna. SKA SKA SKA hitta tiden till det också. Var och handlade lite saker som jag behöver till att göra allt som ska säljas, känns ju mindre kul med utlägg men förhoppningsvis genererar det bara mer i slutändan =)

Håll tummarna för mig nu alla fina läsare. Är dålig på att läsa hos er, ska ta igen det sen hoppas jag. Timmarna är för få och för korta, hihi.

Ha en supertrevlig helg!!!

Från en kreativ fröken Kaos! (som har läget under kontroll för tillfället och känner mig hoppfull=)

5 kommentarer:

nonhosonno sa...

Håller tummarna!

Anonym sa...

hej hej.
oj,läste om ditt ex skuld och att de tog huset..men det var inte ditt hus,för ni va inte gifta,det va exets hus och han hade skulder,så då tar de huset för x.
men visst tycker jag att de måste meddela klart och tydligt TIDIGT typ vid skulder på 200.000kr till den som den skuldsatte lever med.
så man har en chans att sticka om man vill..
vart bor ni nu då?
ja vilken chock det måste varit för dig.
kram

Life sa...

nonhosonno; tusen tack!

Anonym; Jo, det är en tråkig historia, vi ägde huset 50/50 och eftersom de ville ha HANS del så var de tvungna att sälja MIN del också ... Nu bor jag och mina barn i ett radhus som är åt skogen för dyrt. Hade jag vetat om vår hyreshöjning hade jag stannat i huset, det hade blivit billigare trots att man hade fått stå för allt underhåll själv. Chock var det men nu har jag gått vidare. Tack för dina rader =)

minna sa...

vad härligt det låter att du är så inspirerad! Håller tummarna! =)

Växla ner sa...

glad för din skull o din energi smittar