torsdag 26 februari 2009



Idag får ni gratulera HUR mycket ni vill =)
Min första klient har godkänt mitt förslag och har "FULLT förtroende för mig". Låter inte DET bra? Det kommer ju som sagt faktiskt att ge några tusenlappar men jag ropar inte hej förrän jag ser pengarna =)

Mitt projekt, det andra, har föreslagits för en god vän, och hon är heltänd på idén. Vill inte avslöja för mycket och inte ropa hej och hejdå riktigt än. Men jag ser med litet hopp fram emot en givande vår med massa kreativt i bakhuvudet. Hoppas bara inte detta blir ännu en motgång som man ska fajtas med. Det ENDA som eg. oroar mig är tanken på den där myndigheten som stjälpt min livssits en gång. Men jag inser ju också att det inte var DERAS fel att vi hamnade där vi hamnade, utan min sambos, som inte skötte det han skulle. Jag ska sköta mig och det händer inget "utan vidare" utan de är förstående och välvilliga har jag föstått =)

Ha en fin kväll och glöm inte kramas!!!
Kram till er!

2 kommentarer:

minna sa...

vad härligt! Grattis! =) Oroa dig inte för myndigheter mer. Fokusera på framtiden=)

nonhosonno sa...

Massor av GRATTIS!!!!!