söndag 8 februari 2009

TACK GOA GOA LÄSARE

Skäms för att jag inte ens läst mina egna kommentarer. Är lite långt mellan blogginläggen, ni får ursäkta.

STORT tack för era stöttande rader. De gör mig så glad!

Lite svar: Byta jobb hade jag kunnat göra om det fanns några. Sista jobbet jag sökte var det 550 sökande till, ungefär. Jag har bara gjort det jag gör och det är en bransch som man får vara glad att man överhuvudtaget HAR ett jobb i. Och det ÄR jag ju. Men samtidigt undrar man hur mycket man ska behöva förnedras ... och tänka att "jag har ju i alla fall ett jobb ..."

JO, jag är glad att jag lämnat mitt X, det var så här i efterhand TUR att det som hände, hände, annars hade det nog tagit ÄNNU längre att lämna en dysfunktionell man. Inte kul för mina barn, men i längden hade det inte fungerat. Det som jag sörjer mest är min tro på människor, att jag fått en rejäl törn och mina blå ögon är inte så blå längre. Jag har träffat en underbar man (TROR JAG) men efter fem månader går jag fortfarande och väntar på "smällen", "sveket" av något slag. DET sörjer jag.

Ska kolla Kristoffers blog om jag hittar den igen, hihi. Har som sagt varit dåligt med både skrivandet och läsandet.

Idag har jag i alla fall haft en ljuvlig dag. Fick fem fina rosor av Honom =) En för varje månad vi träffats =D De bjöd på pizza och vi hade en trevlig eftermiddag. Igår fyndade jag skrivbord på Ikea för 200 kronor styck och helgen har varit fylld med vänskap och glädje. Att jag har 500 kronor kvar till barnbidraget är mindre viktigt då. Har fortfarande 3000 kvar av min buffert, på tok för lite men denna månaden var grym. 15 000 i räkningar och man får ut 17 000 ... bläääääää. Men som jag och min vän skojade om: Vi tänker alltid "NÄSTA månad, DÅÅÅÅ" hehe. Och lika lurad blir man ...

Hoppas mina goa läsare får en fin vecka. NI är MINA hjältar.

Kramkram

Inga kommentarer: