tisdag 10 februari 2009

Peppad =)

av Minna ska jag nu tänka över mina mål för 2009, känns LITE spännande. Har varit si och så med min ekonomi och mitt sparande. Har lite för lätt att ge upp när räkningarna hopar sig.

Har investerat i en kurs, om bokföring. TÄNKER göra slag i saken och förverkliga mitt projekt, har fått F-skattsedel och är SÅ skitnervös med tanke på min bakgrund ... Än så länge ingen "affär" men jag har inte satt igång "på riktigt" än heller. Jag ska tänka på det som ett hobbyprojekt som jag hoppas ger lite utdelning. Hade ett jobb på gång men sen hörde de inte av sig igen, tror jag ska kontakta dem igen =) Spännande är det i alla fall =)

Det här var väl kanske ingen nyhet. Jag undrar ofta vad de menar med fattig. Jag känner mig inte fattig, jag VET att min boendekostnad är hög, men det har säkert utsatta föräldrar som bor mitt i Stockholm också. Så hur räknar de?

SNART kommer mina sparmål =D

Ha det gott vänner!

2 kommentarer:

minna sa...

Se filmen the secret! Och bara tro, bry dig inte om frågor som hur! =)
Den filmen har hjälpt mig massor=)

Gå in på www.thesecret.tv och ladda ner filmen...se två tre gånger....helst ensam och i lugn och ro,,,

nonhosonno sa...

Ja man får kämpa på och peppa sig.

Skoj att du har investerat i dig själv, slå till nu och kör igång.