torsdag 12 februari 2009

Peppeppepp

Nu jäklar ska jag ta tag i detta med sparandet igen. Känner mig taggad som tusan. Problemet jag har är att jag behöver lite inköp för att generera pengar till mitt lilla projekt. Men idag kan ni faktiskt få gratulera mig. Jag har sålt min första "produkt". WOWIE, glad =D Det bästa är att jag inte behöver JÄTTEMYCKET. Det är olika projekt och jag borde kanske göra ett excelark för att se vilket som ger mest resp kostar mest ... Hm, nu blev det VERKLIGEN projektigt. Jag får se hur jag gör ... Men det gav mig en liten kick i alla fall. Tänk att någon vill ha det JAG skapar =) *myser*

Har funderat på ifall jag ska spara till mina barn i en kapitalförsäkring istället för fonder. Vad tycker ni som har erfarenhet av detta?

Ha en finfin kväll allihop!

Från en taggad fröken Kaos =)

4 kommentarer:

nonhosonno sa...

Grattis!!

Anonym sa...

Hej.
Jag läser i kapp mig på din blogg. Jag läser om hur du hatar att du inte kan ge dina barn en trygg framtid.
HALLÅ!!
Jag upplever det som om du kämpar alldeles utmärkt perfekt utifrån dina förutsättningar. Du visar dina barn på sparande, vad som blir konsekvensen av sina handlingar, att detkan vara tufft ibland, att det inte alltid går att köpa det man vill ha. Sparar lönar sig i längden men är inte alltid det roligaste man gör.

Lägg inte energi på de negativa tankarna, var stolt över dig själv, att du tog dig vidare, vände blad och skapar nu ett liv som ger trygghet och en kunskap till dina barn som du ej hade kunnat ge dem i det gamla livet.

Du har stort mod och med mod kommer trygghet och vishet.

Go Girl Go

/e

Pengar och cash sa...

Får gratulera till framgången. Hoppas du säljer mer framöver!

minna sa...

åååh vad härligt! sänder tusen grattiskramar!=)