onsdag 22 april 2009

Till pappa

blev det 40 € och det blev 451.50. En blomma och kort på det så blir det nog bra. Mamma, som vet om min ekonomi, tyckte det var lite mycket men det tycker inte jag. Alldeles lagom =)

Till bror min och sambo blir det plantcheckar för 300 :- och så ska jag skriva att de får specialbeställa mina konstverk/alster =) för det har de önskat sig till trädgården när den är klar. Det blir nog bra. Det kostar ju också en herrans massa att tillverka så ...

Till bonustjejen funderar jag på att sätta in lite mer fonder. Tänkte ju på presentkort på körkort men är rädd att hon inte blir klar med att gå dit så då bränns de kanske inne ... Tror det får bli 700 ... är det för mycket/för lite?!? Usch, våndor ... Jag är ju trots allt inte hennes mamma, hihi, levt med henne i tolv år och hon valde mig till sin fadder då hon döptes (15 år gammal) så jag känner mig VÄLDIGT kluven där ... hon är nästan som min egen och vi ses fortfarande ... Fler råd?

Tack N för dina råd, alltid kul och skönt att höra vad andra tycker =D

4 kommentarer:

Wicke sa...

Hej, jag tycker att 700:- är jättemycket. En snygg slät femhundring räcker väl gott och väl?
Men usch, det där kanske såg otrevligt ut? Det är lättare muntligt än skriftligt på något sätt..
Jag funderar fortfarande på en komedi men kommer inte på en enda just nu! Jag får återkomma. kram, Wi

Sefo sa...

Jag tycker det ser jättebra ut, mycket fina presenter med tanke bakom! =)
Jag vet inte ärligt talat vad man ger en 15-åring, men skulle nog tänka mig själv att ge en 500kr.

Pengar och cash sa...

Ja, snart fredag! Längtar!

Tycker du är generös av dig när du funderar på att ge henne fonder eller en bra början på körkortskarriären.

troi sa...

Jag tycker att du verkar vara väldigt givmild, så snål ska du inte känna dig!