torsdag 15 november 2007

Än har väl ingen hittat min blogg hehe

hoppas att man i framtiden får lite tips och trix och åsikter tillbaka =) Tänker just nu på julen. Förra julen handlade jag julklappar till mina barn, och säkert alldeles för mycket extra av rent dåligt samvete. Första julen utan att vara "familj" på det viset som vi VILLE. Kändes tomt och ödsligt. Och MYCKET konstigt.

Har ingen aning om vad jag ska köpa för julklappar till mina tjejer. Undrar hur mycket andra lägger på julklappar till sina barn. Och andra julklappar. Tycker det är så svårt. Min bror som har JÄTTE-gott om pengar och inga barn ... för honom är nog mest problemet att HITTA julklappar, jag har varken pengar eller idéer, jag bara gillar att GE. Svårast av alla är mormor. Vad ger man någon som fyllt 80??? Böcker brukar det bli, men hur kul är det när det är 10:e året? Nåja, jag ska nog komma på något. Funderade på om jag skulle göra en extremt fin tavla med lite bilder. Gillar ju att scrappa digitalt, så det hade varit kul kanske? Vi får helt enkelt se =)

Måste hitta en efterrätt till på lördag ... vaaaad??? Får kolla Arla, där hittar man alltid något =)

Inga kommentarer: