onsdag 9 april 2008

Katastrof ... ekonomimässigt ...

Aja, jag ligger ändå före min sparplan så jag ska inte gnälla ... men jag har tappat sparsugen lite känner jag.

Datorn är beställd, levereras vilken dag som helst fick jag reda på idag.
Har fått ok från chefen som "fick se positivt på den här" ... vi har verkligen haft våra bataljer och det var inget roligt att behöva få ok från honom, men hellre det än ett bakslag i form av "påkomst" och "ifrågasättande".

Så ROLIGT känns det. Har dock tappat trådarna lite. Ska försöka sätta mig i helgen och titta över allt. Problemet som alltid uppstår är att man HAR tiden men att den alltid försvinner på något konstigt sätt. VIPS så är dagarna slut ... Kanske det löser sig lite när datorn kommer och jag slipper hålla på och vänta i tre kvart på att datorn överhuvudtaget ska reagera och komma igång på riktigt.

Barnen fyller år i helgen och de ska få pengar och en mp4-spelare. Så får de köpa lite vad de vill i stället. Problemet är att nu börjar DE också få lite pengar så då vill de inte använda dem, hehe. De önskar sig ett Nintendo DS jättemycket, kanske de får ett bidrag till ett sånt. Eller vad de nu vill ha.

Dålig på att läsa hos er andra, får uppdatera mig snart.

Ha en fin dag!!!

1 kommentar:

Per Penning sa...

Jag är också lite nere i sparskorna faktiskt. Sugen på att spendera! :)