torsdag 3 april 2008

Gråter

... sitter och ser Spårlöst, eg är jag sådär förtjust i såna program. Bara TJUTER, så gripande. En halvjapanska som inte träffat sin japanska pappa och resan dit. SHIT, så sorgligt, roligt och fantastiskt på en gång. Tänk att gå i tjugo år och bara längta och längta, och så ÄNTLIGEN ...

Fick barnens skattelappar idag. Får betala flera hundra. ALLTSÅ, jag är SÅ värdelös och fattar inte mycket av mina fonder, vinstutdelningar osv. Men det känns ju lite knäppt när fonderna bara åkt rakt ner i underjorden och så får man ändå betala flera hundra ... Jaja, det har säkert sin förklaring ...

1 kommentar:

Anonym sa...

jag såg programmet igår!! Jag grät också!!! Speciellt när de åkte ifrån varandra. Han var så fin hennes pappa. Ja, lyckliga slut...man skulle vilja veta mer om hur det gick sen!
Ha en bra helg!