söndag 28 december 2008

Dåligt med bloggandet

Har haft en jul utan dess like, får skriva av mig om den sen, men jag säger bara en sak, det var Lars Norén som regisserade den.

Ikväll har jag dock varit hos mitt lilla hjärta och haft en ljuvlig kväll med honom och hans barn. De är riktigt ROLIGA. De bjöd på tacos och sen kollade vi på film =) Nu ska det sovas och jag ska glömma alla oroliga tankar på en januarimånad som INTE blir så kul ekonomisk. VARFÖR ska det vara så svårt att INTE köpa klappar. TROTS att jag förberett barnen på en jul i princip utan julklappar alls ... så blev det som vanligt mer än jag tänkt ... suck. Och så har jag för MÅNGA att ge till. Jag ger till fd bonusbarn och nuvarande kärlekens barn. HELT onödigt egentligen, men jag VILL ju ge något ... nästa år har jag bestämt mig för att det blir helt enkelt en biocheck till dem alla. Det är ÄNDÅ 500 spänn totalt. I år gav jag för 300 till fd bonusbarnen och varsin 100-biocheck till de "nya" barnen. Det blev 900 kr på bara dem. Och helt klart är det kul men det FUNKAR ju inte. Så jag ska förbereda dem på att det blir mindre nästa år helt enkelt.

Hoppas ni har en härlig julledighet, jag ska vara ledig ända till den 7:e, HÄRLIGT.

GOTT NYTT ÅR på er!!!