fredag 31 oktober 2008

"Att bli attackerad på gatan

av okänd är ganska tufft" skriver en läsare i min blogg. "Om man blivit attackerat, rånat eller annat, så får förhoppningsvis alla hjälp och terapi. Att bli attackerad på gatan av okänd är ganska tufft." skrivs det vidare. Ja ... så hade ju varit önskvärt. Hjälp och terapi till alla ... Att bli attackerad är ganska tufft. Jag vet. Jag har själv varit där. Inte bara attackerad, utan formligen nerslagen och sparkad i ansiktet. Jag plockade själv ut slamsorna ur munnen. Jag hade efter det GÄRNA haft både livvakter och personlig assistent, terapi hade behövts under lång tid. Men nu är verkligheten inte alltid som man vill att den ska vara. Hur gärna man än vill. Klart, hade jag haft pengar hade situationen säkerligen sett annorlunda ut ...

Inga kommentarer: