onsdag 29 oktober 2008

Fy katten

vad det är synd om mig idag ... jag har varit hos tandläkaren. Andra gången på en rotfyllning. Jag betalade 600 kr sist, idag fick jag kostnadsförslag ... 3 350 spänn. Och då ingår inte förra betalningen, vilket jag tyckte var konstigt. Men de tyckte väl nästan att jag skulle vara GLAD, eftersom jag fick 400 kronor RABATT då högkostnadsskyddet gick in ...

Känner mig gråtfärdig. Det är HELA min buffert som jag har kvar. Har så ont i magen. Jul och allt. Ja idag vill jag faktiskt bara sätta mig ner och stortjuta.

Fortfarande värk och inte blir det bättre av oro. Vill inte gå och träna men inser att jag måste ... annars får jag bara mer ont.
Önskar jag bara kunde trolla bort julen med allt vad det innebär. Känner mig riktigt riktigt LEDSEN.

Dagens utlägg:
  1. Tandläkare: 1000:-
  2. Skolkataloger till barnen: 160:-

Kvar på lönekonto: 4 240:-
Kvar på buffertkonto: 3 306:-

Fondspar: 17 600:- (-34,90%)

Drömmer mig bort ...

Inga kommentarer: