onsdag 10 februari 2010

Nu tittar jag tillbaka lite

och inser att trots min ekonomiska HEMSKA sits, så har jag på ett år och nio månader lyckats skrapa ihop ca 30 600. WOW, stor klapp på axeln. De höjde ju våra hyror med 1100 kr i månaden och trots detta har jag ändå fått ihop så att vår familj totalt har ca 73 900 mot i maj 2008, då jag hade 43 300. Visst ÄR jag duktig. Kanske jag ska passa på att UNNA mig något en dag, hihi.

Har i alla fall bestämt mig för att sätta in en rejäl slant till mina barn av pengarna som blir över från försäljningen. Säkert är det dumt och jag borde lägga allt i huset istället? Nåväl, man kan väl alltid göra en amortering sen i så fall. Denna panik att inte ha en krona på kontot OM något händer är HEMSK och dit vill jag aldrig komma igen.

Kram till er i kylan.

2 kommentarer:

nonhosonno sa...

Gott jobbat!

Spargrisens Mor sa...

Så roligt att du är tillbaka i bloggosfären. Och, himla duktig du varit på att spara! Har själv gjort ca 7 veckors uppehåll i bloggandet. Hinner inte hålla på att skriva så ofta nu, då det är en massa annat som jag också vill hålla på med! Men efter helgen nu så skriver jag igen på Mors Spargris.