onsdag 12 december 2007

Bostadsbidrag

Borde väl vara glad för att jag klarar mig utan bostadsbidrag, fick besked idag och prel. utbetalning är 100 kronor. Kändes ändå surt. Börjar fundera över mitt boende, det är inte det billigaste, får avvara en hel del. Just nu finns det inget alternativ om jag inte vill flytta mina barn till en annan stad, och det är det sista jag vill nu. De trivs och är trygga och jag med. Så det är inget alternativ. Får helt enkelt stå ut och spara. Problemet är med en bokostnad på 6700 ... vad ska man dra in på??? Hyra på 4900 och sen tillkommer drift. VAD ska man dra in på? Sälja bilen går inte, den är betald men kostar mycket att ha. Hmm, vänder och vrider och vrider igen.

Ska uppdatera sparande-räknaren nu. Verkar som det gått upp lite igen, trevligt.

Inga kommentarer: