fredag 28 december 2007

Jag håller aldrig måttet ...

Jag håller aldrig det jag sagt ... när det gäller mig själv och löften. När det gäller andra och löften så är jag stenhård!

Hann inte panta, spelar ingen roll eg. Gör det imorgon när jag ändå måste handla. Blev inga prylar till köket trots att jag kollade på flera ställen. Blev för snål för Ikea ...

Var på bio, alla trodde filmen var dubbad men den var på engelska ... till barnens besvikelse ... men det gick bra ändå och de gillade filmen.

Utlägg
100:- godis
40 :- parkering
12:- för tolv champagneglas på Ikea, rena kapet.
150:- åt vi för på Ikea.

Hade biobiljetter så det var "gratis".

Känner mig ändå besviken. Har övertrasserat min gräns ... om man ska räkna med nyår i alla fall. Får väl leva billigare den veckan som barnen inte är här. Men då är det månadskortet betalas, så då är där automatiskt mindre redan där.

Kommit på vad det blir på lördag, paj av skinka och av sånt som finns i frysen, så det känns ok!!! Kan nog fira nyår i lugn och ro ändå =)

Inga kommentarer: