måndag 17 december 2007

Den efterlängtade bonusen ...

FEMTUSEN SPÄNN!!! Så glad så glad!!! SKA försöka spara det mesta. Synd att man inte verkar ha några läsare som kan peppa en hehe. Men det ska nog gå bra ändå. MÅSTE verkligen börja det nya året så bra som möjligt. Samtidigt känner jag att vi ligger lite back med mycket. Barnens kläder osv. Men de är världens underbaraste som aldrig klagar och gnäller. Vet inte vad jag gjort för fel hihi. Kommer säkert tids nog ...

Ser fram emot julen och ledighet. Ska bli så skönt.

Utlovat var att jag skulle skriva och för min egen skull bli av med mitt gamla liv som bestod av kaos och åter kaos, såg till min fasa att bara för att jag inte loggat in på ett bra tag så är bloggen nerstängd, blev så ledsen ... men efter en stund tänkte jag att det kanske är lika bra? Kanske var livets hint om att jag ska glömma och gå vidare, börjar bli dags. Inte älta gammalt och bara blicka framåt? Kanske. Det gjorde trots allt ganska ont var gång jag gick in och läste, även om det INNAN i alla fall, varit ett bra sätt för mig att se att jag inte ska ångra mitt beslut. Det var ju trots allt inte känslorna som tog slut mellan min före detta sambo och mig, utan det blev ohållbart av så många andra skäl. Det i sig smärtar fortfarande och i helgen sa han till en av mina bästa vänner att han fortfarande älskar mig ... höll min hand när vi åkte därifrån och allt kändes bara så underligt ... sorgligt. Kände mig ändå ok dagarna efter. Som att jag tagit ett stort kliv och inser att jag överlever det också. Fanns många stunder då jag inte trodde det.

Nu hänger jag visst upp mitt liv totalt på ekonomin istället. =)

Nu blir det sängen.

Inga kommentarer: