torsdag 19 mars 2009

Hihi

Era kommentarer avgör det hela. Jag SKA sätta upp ett resmål. Yippie!!! Prata med tjejerna om var de skulle vilja åka. Blir väl skrik om DISNEYLAND!!! Jag får kanske styra upp det lite, eller så bestämmer vi inget ALLS till att börja med, bara en resa, ett mål bara det =)
Tack för peppning. Håller med, man tappar sugen, verkligen. En resa och minnena från den har man med sig hela livet. Mina amorteringar minns jag överhuvudtaget inte. Det enda som DET ger är en liten liten trygghetskänsla men inget annat och def. inget KUL. Kanske dags att jag slutar bara vara så HIMLA duktig och faktiskt unnar mig och barnen något? JAPP så får det bli.

Hoppas ni får en trevlig helg allihop!

Glöm inte kramas =)

4 kommentarer:

Sefo sa...

Ja absolut unna dig och barnen något roligt, vi behöver tillåta oss att leva också, inta bara överleva. =)

Anonym sa...

ger dig en utmaning:
lev på 100kr/dag efter att räkningar och sparande är gjort.

Life sa...

Anonym: Haha, jotack, om du visste hur många gånger jag gjort det ;-)

Strävar: Ni avgör åt mig. Är SÅ trött på att bara springa runt och vara redig, vill ju LEVA också. Barnens tid är här och nu, måste ta vara på den!

Wicke sa...

Åk till Italien med dina flickor!
Unna dig sol, värme och semester med dem som står dig närmast.
Tycker jag,
kram, Wi