torsdag 12 mars 2009

Tack SNÄLLA!

Ni är ju helt vansinnigt gulliga. Det är tur ni kommenterar och är så snälla, det håller mig faktiskt uppe mer än ni tror.

Strävan: Jag ÄR ju en fighter, för det allra mesta, men ibland så pyser jag ihop. Jag brukar dock komma igen. Har jag kommit så här långt så ... Tack för peppande rader!!!

Per P: Budget har jag haft, det enda jag konstaterar då är att jag lever INTE över mina tillgångar, jag lever långt under normen förutom vad gäller att jag har en LYX, bilen. En gammal men absolut duglig bil. Går inte bo på landet utan bil med hyfsat små barn.

Minna: Du får INTE skämmas över att du gnäller om pengar, alla har vi vår egen nivå som vi lever efter. Jag tycker du är SUPERSTARK och JÄTTEDUKTIG som vänt ditt shoppingberoende till något positivt. TÄNK så skönt att du kommer kunna trygga framtiden och har så många planer. DET beundrar jag. Istället för att bara köra på i gamla hjulspår och shoppa järnet, bli tom inombords och till slut kanske stå där och undra vad som hände. KLART du får fråga om kärleken ;-) Det är som en saga, haha. Är helt kär ... och hade inga hinder funnits så hade vi nog redan bott ihop. Svårt få ihop många barn när man bor i olika städer med en bra bit emellan. Men viljan finns där, helt klart =) Kanske lite därför jag är lite deppig också, vi ses för lite. Hans barnveckor ändras ständigt av en eller annan anledning och det är JOBBIGT att aldrig veta. Men men ... det ordnar sig nog så småningom.

Jag kommer igen =D
Stor kram till er!

1 kommentar:

Sefo sa...

Hej igen!
Jag tror vi är många som pyser ihop med jämna mellanrum, jag gör det fortfarande av olika anledningar. Men så tänker jag som så att för att kunna känna glädje så behövs sorg.
Hoppas allt är ok med dig!
Sköt om dig! =)