söndag 10 februari 2008

Har ni uppmärksammat reklamfilmen

från Coca Cola? Det känns som om den är en kvart lång. JÄTTELÅNG är den. Undrar just vad den kostat att göra och vad den kostar som reklamsnutt i TV. Säkert hur mycket som helst.
Fattar inte den riktigt, tycker mest den är ... konstig.

Jag tycker det är kul att se på olika reklamfilmer. Oftast är de så bedrövliga att man bara kan skratta. Alla försöker ju överträffa varandra och ibland lyckas de verkligen.

Har ni sett den reklamfilmen om en fullkomligt VIDRIG varelse som tränger sig på en familj som sitter och har picnic i det gröna? Han är så LÄSKIG. Undrar just vad syftet med den är. Är det att MUMS, jag väljer HAMBURGAREN FRÅN MAX (eller vad det nu är) istället för en SMARRIG EKORRE??? Men FÖRST skrämmer jag livet ur familjen. ÅH, vilken bra reklam (NOT!).

Just nu sitter jag och försöker se en film på TV3, det har varit ett antal avbrott nu ... fattar inte längre vad den handlar om =(

Och så är jag HUUUUNGRIG. Får väl gå och ta ett smaskigt äpple ... det enda som kommer hända är att jag kommer bli ännu hungrigare. Kanske får ta en kopp te till, HAHA. Som om det skulle hjälpa ...

Ha en fin vecka!!!

Inga kommentarer: