fredag 7 mars 2008

Fonderna ...

har sedan jag flyttade dem till Avanza, och jag kunde ha koll på dem gått från +35% till dagens +-0%. Jag har väl haft tur om man jämför med många, men hur KAN det bli så? Trodde liksom att de satt ganska säkert, men ack nej.

Har tappat sugen lite på att skriva sen jag insåg att jag inte längre är "anonym", men men, det får väl gå som det går. Tråkigt på vår arbetsplats är att så fort man stänger dörren så snackas det, men som sagt, det får jag väl ta ... att begränsa mina besökare är ett alternativ men jag vet inte, man vill ju samtidigt inte tappa andra läsare ... aja, får se hur jag gör.

Ikväll har vi haft en mysig tacoskväll med min mamma. Sen blev det Så ska det låta, fast barnen ville se både det och Let's dance. Så de såg lite på varje. Stora tjejen verkade jättehängig och somnade snabbt. Kanske på väg att bli sjuk ... hoppas inte det.

I morgon ska vi baka.

Ekonomiskt, har näsan över vattenytan men inte så mycket mer. Ska inte klaga så länge jag klarar mig =)

Ha en fin helg!

1 kommentar:

Per Penning sa...

Hejsan! :)
Det är det som är det luriga. Jag vill själv hålla mig anonym, men samtidigt gör det att inläggen också lätt blir anonyma. Men ändå.. skulle någon gissa att Per Penning är jag , skulle jag aldrig erkänna. ;)