fredag 28 mars 2008

Jaa ... folk får säga vad de vill ...

... men nu har de väl ändå överbevisat sig själva om deras JÄVLA arrogans och totala HJÄRNFLIPP??? Bestämde mig snabbt för att INTE gå in mer på BBs sida, men då läste jag Metro, och fick vatten på min kvarn ... Nu får de väl för FAN ge sig? Fast nu var det inte BB utan hennes PAPPA. NO WONDER att hon blivit som hon blivit ...
Nä, jag retar mig inte för att hon tjänar pengar och är en driftig ung dam, jag retar mig på attityden ... Det börjar likna hets mot folkgrupp eller något annat lika knäppt, och då antar jag att det är ok bara för att andra tjänar pengar också, oavsett vad de marknadsför? Hur skulle det vara om man börjar göra reklam för andra saker (farliga saker som riktar sig till t ex män) istället för mode och allt annat som BB står för. Då är det ok, för att man "gör något eget och tjänar pengar?!?" Nä minsann!!! Önskar SÅ att någon vettig förebild klev fram och drog lite åt andra hållet. Typ gilladigsjälvutanmärkeskläder-blogg ...

Vem FAN tror de att de är ... rent ut sagt. Sponsras av skolan ...

Inga kommentarer: