onsdag 26 november 2008

Åååååh myyy gooood!

Spännande saker har hänt. Blev kontaktad av Sourze magazine. Det är en tidning som "skrivs av läsarna själva" De ger ut en weekendtidning, den heter Sourze Weekend. De ville höra min bakgrundshistoria och publicera den =) SÅ ... i det tysta har jag nu lekt författare och knåpat ihop en liten berättelse om vad som hände. I väldigt korta drag. Den publiceras i tidningen som är en gratistidning, i Stockholm. På fredag är det dags, så om någon av mina läsare befinner sig där, var så god och läs =)

Här kan ni läsa mer om tidningen

En annan sak har jag tagit tag i. Jag har skrivit frågor rörande min och mitt x:s historia och skickat dem till kronofogden som hade hand om vårt ärende. Hoppas hon svarar på allt. Tänkte låta er ta del av det när jag fått mina svar. Det är så mycket man undrar över trots att det gått så lång tid.

3 kommentarer:

minna sa...

Vad spännande!=) Klart det skall läsas! Hihihii.=) Bra att du har skrivit till KFM. Hoppas att du får bra svar!!!
Vill gärna veta vad dom säger!

Per Penning sa...

Låter spännande! Lycka till! :)

Anonym sa...

Jag gillar verkligen din blogg. Läste den innan det blev ett långt uppehåll o nu har jag hittat den igen. Tjoho! Alltså, det känns som man får sin egen verklighet bekräftad när man läser här. Det är så lätt att tänka att ALLA kör en ny bil, åker till Thailand över jul och shoppar det dom vill ha i ett shoppingcenter varenda helg. Och följden blir att man själv mår dåligt över att man inte kan det eftersom det just känns som ALLA andra gör det. Men så ser det ju inte ut, inte på långa vägar... Det är skönt att hitta lite verklighet därute.

/sofia