onsdag 5 november 2008

Wow

Hittade en kille med en rolig blogg som jag absolut måste läsa igenom. Mycket tankar och funderingar. Han skulle bl a annonsera ut sig själv till jul, förvisso FÖRRA julen, men ändå ... Ett gratis möte med folk som kanske känner sig ensamma eller bara vill ha besök. HERREGUD vilken rätt inställning i vårt konsumtionssamhälle. Hans blogg hittar ni HÄR. HÄRLIGT!

En annan fråga han ställde är "Vad är roligast för dig?" Just vad jag funderar på ibland. Lånar hans fråga och frågar er, mina läsare, vad är roligast för DIG? Jag återkommer med mina svar.

En annan fråga åt totalt motsatta hållet när jag ändå är igång och det eg. ska handla om ekonomi i min blogg; Om du fick köpa VAD som HELST i hela världen, vad hade du då köpt?

2 kommentarer:

Admin sa...

Jag skulle köpa mig ett litet hus i Stockholms skärgård! Det är det enda jag vill ha som jag inte har eller skulle kunna skaffa mig idag.

Life sa...

Åhh, det låter ju som en dröm. Bra önskning =)