torsdag 20 november 2008

Winnerbäckvaka ...

Idag måste jag sitta uppe till klockan 00. Minst. Så är det. Inatt släpper de biljetter till den enda filmen om Lars Gullefjun Winnerbäck, och de ska jag HAAAAAAAAAAAAAAAA! I alla fall två av dem =) 160 riksdaler kommer gå åt och det är värt det tredubbla, MINST!!! HAHA, tänk er så fullkomligt lycklig jag kommer sitta där nästa fredag och bara smälla AV när jag ser min IDOL, hihihiii. Nä, allvarligt ... men jag tycker faktiskt att han är väldigt bra. Har varit på MÅNGA konserter i mitt liv, och hans är faktiskt helt outstanding ... de säger han har världens bästa (nåja, Sveriges då) publik och jag får nog hålla med. Det är helt ljuvlig stämning när han spelar. Brukar i o f s inte gilla så mycket svensk musik men ... Naw, det ska bli KUL.

Förresten, jag måste fråga er läsare och bloggare. Den har Google-analytics som visar hur många besök man har på sin sida. Hur funkar den? Jag har en ANNAN räknare inlagd på min sida och de stämmer INTE alls överens. Enligt min andra räknare har jag MÅNGA fler besökare, även om jag räknar endast unika, än vad jag har enligt Googles räknare. Jag fattar inte. Jag har dessutom lagt in att den ska bortse från min egen inloggning, så att inte JAG räknas som besökare på sidan. Ändå visar den andra räknaren MER. MYSKO tycker jag.

Adsense-pengar lär jag få när jag är 85, det är ju stört omöjligt verkar det som. Har snart haft 10 000 besökare och antingen gör jag något fel eller så funkar det inte som det ska ... tycker det är lite krångligt och har kanske satt mig in i det för dåligt?!?

2 kommentarer:

minna sa...

Jag har inga tips att ge utan efterlyser tips jag med=)

Winnerbäcks bästa platta? Har missat undret helt? Vilken platta ska man köpa och börja lyssna på?

Life sa...

Åhh, vilken som ... hihi. Men jag kan nog rekommendera Linköping

Eller så kan du titta HÄR på både Lars och Melissa =)

Biljetter fick jag hihiii.