söndag 16 november 2008

Idag 442 kronor minus


varav 200 tog jag faktiskt av min buffert. Hittade en TV på blocket,

en Philips 25 tum för 200 spänn ... tjohooo. Det blir en perfekt bonusjulklapp till Stora =) Ska köpa lite dvd-filmer också. Hon har önskat sig det. Blev så glad och den var så fin. Jättetrevliga människor som sålde den, hjälpte mig ut med den och allt.

Alltså 283 kronor kvar tills på torsdag. Det klarar jag!

Tankat för 200 och handlade jäst och filmjölk för resten. Har således bakat ett gäng fullkornsbullar idag också. Annars en skönt slappig dag. Saknar mitt hjärta och barnen har åkt till sin pappa. DÅ får jag svårt att sova. Lika bra att surfa runt lite hos mina favoritbloggar =)

Ska läsa lite i boken "Fantastiska fonder". Riktigt bra verkar den. Har annars såå svårt att fastna eller ens hålla mig kvar i böcker som handlar om ekonomi eller annat "ospännande".
Verkar lovande hittills.

Hoppas ni får en härlig vecka. Det känns som att jag faktiskt klarat den här månaden om inget oväntat händer i veckan. Har mat i frysen och som sagt fortfarande några kronor på banken. I morgon blir det till att baka lite bröd till. Så skönt när man har det i frysen och bara ta fram.

Inga kommentarer: