fredag 7 november 2008

Upps ...

SKULLE INTE blogga mer idag hade jag bestämt, men måste bara kika in och tacka för stödjande och goa kommentarer. Ibland är det så skönt att få sina tankar bekräftade.

Det känns ... trots min sits ... trots allt som ett i-landsproblem och jag skäms att klaga, men bara ibland. Jag har ju som sagts många gånger tidigare tak över huvudet, underbart goa ungar, mat i kylen. Men som jag skrev innan så utgår man ju från sin egen situation och ibland önskar man att det var annorlunda.

Anonym: Jag säljer inte om jag inte absolut MÅSTE. Det är min livlina. Får försöka stå ut. Slänga sopor hos grannen, du ska vet att tanken slagit mig, HAHAAA. Men där går väl ändå gränsen, hihiiiii.

Minna: Håller absolut med dig och tack för peppning. Boken ska läsas så fort jag får tid. I helgen kommer jag vara uppslukad av käääärlek =D och det är bättre än alla pengar och aktier i världen, eller hur? Mysig helg önskar jag dig med! Och en stor kram till dig.

Per: Ja, ibland vrider man tankarna så det gör ont i skallen, samtidigt som man brottas med bortskämdhetskomplex. Jag menar, vad tror jag att jag är som kan unna mig att bo så här bra som jag faktiskt tycker jag gör. Alltså det är inget lyxhem om du frågar andra, men jag tycker att jag inte kan bo bättre. HADE jag hittat något annat så hade jag faktiskt övervägt det noga, problemet är att här inte finns något. Bor i en liten by och det finns inte så mycket alternativ.

När jag är ute och kikar på bloggar så förvånas jag över hur mycket böcker ni verkar hinna med att läsa. Antingen prioriterar jag helt fel eller så är jag för ointresserad. Det ska bli spännande att läsa boken som kom idag men annars, jag hittar inte TIDEN. OCH så har jag ju sällan råd eller tid att köpa eller gå på biblioteket. En bok som jag hört så mycket om är Hemligheten. Den kanske skulle stå på min önskelista. Någon som läst den? Jag skrev ju att jag skulle fylla på min önskeköplista. Men än har jag faktiskt inte kommit på något vettigt. Ja, klart det finns massa ytliga saker jag SKULLE KUNNA shoppa, men när jag ska skriva ner önskningarna så känns de så ... ja, onödiga. Känns ju faktiskt ganska skönt.

Ha nu en härlig helg. Det ska jag!
Kram på er! Glöm inte kramas!

Inga kommentarer: