onsdag 16 januari 2008

Blogghjälten

Om det är NÅGON som missat Per Penning så ge er genast iväg och läs hans blogg. Basta. Skriver så otroligt bra och det går rakt in i hjärta och hjärna =)

Citerar:
"Personligen är min fundamentala rikedom min familj, utan den är resten meningslöst."

Så vackert och så sant. (JA, jag kommer bli din stalker, PP =)

Men ställer mig också frågan: NÄR är vi rika? Om vi ser till pengar alltså! Jag tycker vi alla här i Sverige är rika på något sätt om man jämför med de flesta delarna i vår värld. Vad tycker ni???

4 kommentarer:

Per Penning sa...

Uj, jag känner mig mer än besvärad. :)
Tack för de orden, jag blev verkligen glad. Var tvungen att slå upp 'stalker' däremot. ;)

Life sa...

Men oj, inte besvärad väl?

=)

Poor me sa...

Haha jag tror bestämt att Per Penning är lite generad... :)

tinajo sa...

Hihi, Per är en riktig stjärna, det har jag tyckt länge! :-)