fredag 11 januari 2008

Orkade INTE

och har inte hunnit gå igenom alla poster från ifjol. Har börjat men inte sammanställt.

Tittar på Lets Dance med barnen och det är väl inte favoritprogrammet men ÅH så fina glitter och glamour-kläder. Ganska skoj ändå =)

Fonderna är INGET kul att titta på. Så det ska jag nog låta bli ett tag.
Något POSITIVT är att jag idag, en "vecka" innan barnbidrag, har 1600 kronor KVAR. Det vet jag inte när det hände sist. ÄR SÅ GLAD. Och detta efter att vi fått TIDIG lön och EFTER JUL. Överhandlade verkligen julklappar för alldeles för mycket och ÄNDÅ fixar jag det. Låter säkert hur knäppt som helst för många, men för mig är det STORT. Imorgon måste jag åka och fixa en present till en kompis men det kommer ändå att gå galant att klara sig. OCH jag har fortfarande inte pantat alla burkar som jag skulle=lite lite mer småslantar till reskassan. Måste ta mig i kragen och ta med skramlet som jag har och sätta inte dem. Tänk att DET ska vara så svårt. Kanske jag får ta den sura avgiften och få dem räknade här i byn i stället.

Inga planer för helgen ... känns lite halvtråkigt. Men var det inte så här jag ville ha det ;-)
Har bakat bullar idag =) Sparsamt och GOTT. Riktigt smarriga med massor av linfrö och solrosfrö, fullkornsmjöl osv, så till och med lite nyttigt blev det.

Trevlig helg!

4 kommentarer:

Admin sa...

Vilken häftig känsla... Kul att du ser att ditt slit lönar sig.

Miss Millionairess sa...

Vad duktig du ar, det kanns harlgit va ;-) Ha en trevlig helg

Life sa...

Åh, tack för era goa kommentarer! Mer er hjälp kommer jag att få en övertro på mig själv, hihi.

Trevlig helg till er också!!!

Per Penning sa...

Nä, inte behöver man TITTA på sina fonder för att veta hur de ser ut. ;)

Du jobbar på prima! Grattis!