söndag 6 januari 2008

Ioohh, halv två ...

som sagt, vända på dygnet är jag expert på. Men snart kommer vardagen och knackar på och då vänder jag tillbaka det så jag känner mig rätt så lugn =) Och det är ju i alla fall lördag ...

Blev ingen utgång idag. Blev banankaka, en knasig spagetti carbonara av vad som fanns till hands. Städade lite på stora gummans rum, pratade en kort stund med bådabarnen, de saknar mig men var glada och hade fått köpa någon docka eller hur det nu var. Kände mig betydligt gladare efter att jag pratat med dem. Har också hunnit med att läsa lite och se på film. UNDERBAR slappig dag, och utan att jag kände mig stressad.

Tack Miss M för din feedback, blir glad när du (och andra) skriver =)

Ikväll har grannen varit här och sett film med mig, trevligt! Hon tyckte inte heller att vädret var inbjudande. Det hade varit så många olyckor idag så de kunde inte rapportera alla, enligt radion. Fy katten.

Lite uppmuntrande var det också, fast jag inte vet vad jag ska tycka om det, brukar inte dela ut mitt nummer till höger och vänster, men jag gjorde det i alla fall nyårsafton ... vet fortfarande inte varför, spänning kanske. Ikväll kom i alla fall ett sms där "han" undrade vad jag gjorde ikväll och att han var i stan hos sin kompis. Svarade lite lagom tillbaka att vi hade filmkväll ... Som sagt, vet väl inte riktigt vad jag ville med det, men uppskattning kan man knappt få för mycket av hehe.

2 kommentarer:

Växla ner sa...

tack så jätte för tipset med hemekonomi-sidan. Nu blir det nog lättare med både budget och kassabok
ha en fin söndag

Miss Millionairess sa...

Det later faktiskt som en helt underbar slappdag! Vad skont att du kunde slappa din rastloshet for ett tag ;-)

Ha en bra sondag - har skiner solen sa jag ska passa pa att ta en langtur.