söndag 20 januari 2008

Dolph Lundgren släng dig i väggen ...

... jag kan för mitt LIV inte förstå varför jag sitter och tittar på Victoria Silvstedt, IGEN ... Jag såg när hon satt i Luuks soffa, och hon har FORTFARANDE svårt att minnas svenskan ... VARFÖR måste hon säga varannan mening på engelska??? Jag brukar inte reta mig på folk men är det inte ett SKÄMT att hon får BETALT för att gå på fester?!? "Hon var SÅ naiv och So Blond". NO SHIT?!? Och NU är hon ??? "Now I just viftar på mitt hair och liksom åker stretchlimo ... och säger my goood i varannan meening" Hur vore det att lyfta fram någon som gör något för miljön, världen, andra människor. Nä, det är inte intressant ... har ni TÄNKT på hur jävla ENKEL människan är??? JA, för FAN, hon ÄR skitsnygg och sexig och alltihop, men VADDÅDÅ??? Är det verkligen enough???

Min bittra ton kommer nog delvis från helgens bravader. Jag FATTAR inte vad det är med folk?!? Den ena är mer desperat än den andre. Och jag blir bara ... TRÖTT. Förmodligen sitter allt normalt folk och andra singlar hemma bakom sin dator och är lika trötta som jag.

Ekonomiskt var det ingen höjdarhelg heller. Femhundraspänn gick det. En galenpanna betalade oss taxin hem, bara för att vi skulle stanna. Och innan det så bjöd han på champagne för 1500 spänn. JA, han förväntade sig säkert något tillbaka. Och hade det varit för några år sedan hade jag inte tagit emot det men va FAN, är folk så dumma att de bjuder SÅ överdrivet så har de väl tillräckligt med pengar ... som sagt, det finns gott om crazy people out there.

Å andra sidan har jag inte haft barnen hemma, har blivit bjuden på mat både igår och i dag, så det blev ju extremt billigt på DET viset. Roligt eller inte att jag börjat tänka i de termerna, att jag sparade in en middag. Det är så främmande för mig att tänka på det viset. Men nyttigt.

Mycket räkningar denna månaden. Men det ska gå har jag bestämt mig. Ca 3870 kvar att leva på när alla räkningar är betalda, det blir tufft men som sagt, det SKA gå. Vi har ju nu inga aktiviteter att betala. Dock ska jag ut och äta med mina gamla kurskompisar, så där går ju några lappar. Det blir lugnt och ingen alkohol, jobbdag dagen efter. Om man sett ut som Victoria så hade saken varit biff, då hade jag aldrig behövt räkna mina ören. Så ni hör att min bittra underton kommer någonstans ifrån, ifrån den fattiga lilla djävul som sitter på min högra axel, hihiii.

"Jag har lite mer FANCY smak, ska vi CHECK it out?!?" Alltså, KÄMPAR hon för att verka så blåst som möjligt?!? För inte f-n får man något annat intryck av henne ... Sixtifemte våningen ... ALLVARLIGT ... jaaa, förlåt, idag är jag inte den mest toleranta av alla. Hon jobbar JÄTTEhårt för att komma ifrån skandalerna ... och pressen var ELAKA mot henne. NO WONDER ... Jag satte på programmet för att Letterman skulle vara med i programmet, antar att det var ett annat ... ÅH; NU sa hon något mänskligt, hon vill INTE vara en sån mamma som har nanny och flyger jorden runt. Hon kanske HAR något där inne ändå. Förlåt Vicky, men jobba på att komma down to earth, PLEASE!!! Och SNABBT sänkte hon den halvpoängen hon fick genom att BRÄCKA Kenny och säga att han INTE kan ha den där fula skjortan, den är inte TRENDY enough ... MEN hon hämtar honom i LIMON sen. OCH HA, hon blev dissapointed på Kenny, för han kom i en TENNISTRÖJA, hahaaaa, DET var kul.

Nä, ska sätta på en film istället ...

Sorry för mitt negativa inlägg, lovar bli bättre ... en annan dag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Haha...Ja den kvinnan är onekligen lite...ehm...speciell?!

Poor me sa...

Jag tror definitivt att hon spelar på sin "blondhet" för det är det hon tjänar pengar på. Har för mig att hon är ganska smart egentligen... :)