måndag 21 januari 2008

Gala igen ...

... åhh, så roligt med guldbaggegala. Är inte mycket för galor men det blir ändå lite roligt när det är film och musik som är mina favoritsysselsättningar =) Och så brukar de där skådisarna alltid spexa till det lite extra. Favoriter hittills är Lennart Jähkel, hehe. Hoppas Jonas Karlsson får en för han är SÅ bra!!! Blir förvånad över hur många filmer jag INTE sett, jag som alltid kollar film =) NU vet jag en del som jag ska se. Hassans tal blev jag rörd av, han verkar vara en RIKTIGT riktigt mysig "gubbe". Och så var det kul att se stående ovationer för Gösta Ekman. Sist men inte minst har jag en liten favorit som jag alltid haft svårt för och det är Mikael Segerström. Vilken pärla!

Till och med en musikfavorit var med, men kan tänka mig att mormor satt och rös när Freddie Wadling framförde "the winner takes it all". Här kan man se en annan pärla tillsammans med Sophie Zelmani.

Roliga klipp har de också fått fram.

Börjar bli sent men blir SÅ sugen att se en film. Nä, det får nog bli imorgon.

Har haft det mysigt och lugnt med barnen, bara slappat och gosat. Hade färdig mat som jag tog från frysen så det blev både snabbt och billigt =) Och tur det med tanke på min sammanställning. Mina knaptt 4000 kronor så har jag inte räknat med mitt månadskort och inte mina pilateskursdagar. Där ryker en tusenlapp till.

MEN jag får väl ändå vara nöjd, för jag kommer OM jag fixar det att ha lagt undan nästan 3 000 kronor =)

Ha en fin kväll.

1 kommentar:

Växla ner sa...

du är duktig som sparat så mycket
ha en bra kväll